Monday, March 30, 2009

Hmmmm.....



"Aaaa!LIPAS..!!!"

Aku terus je lari dlm bilik idah..

"Idah,idah..!ade lipas...!ntah mcm mane ntah blh msuk..tbe2 je terbang dr ats..kalau ade shieldtox, aku beranilah..nie xde..mcm mne nie..??!"

"Hehe..apelah ko nie..lipas je..meh kite gune cre tradisional..pki penyapulah.."

"Alamak, mne ade penyapu lidi.."

"Ala..relaxlah..penyapu lmbutkan ade.."

Idah pun lari msuk bilik aku smbl pegang penyapu..aku ikut je dkt blkg.."

"Mane lipasnye??"

"Ha!tue!!dkt blkg baldi tue!!cepat idah,bunuh dia..bunuuh!!!"

Idah pun sapu2 dkt baldi tue..

"Aik??xde dah???"

"Ha??mcm mne blh takde??Idah..jgnlah..nnt aku tak tido mlm nie,kang..."

Sambil tue,mata aku brkeliarn cari lipas tue...

"Ha!tue idah!alaaaah...bwh katil aku plk..!!!"aku pun trus melompat ats kerusi..

"Ok2..dah nmpk dah.."

Idah pun seret lipas tue kluar pki penyapu..akhirnya..

"Thank's idah..hehe.."

"Apelah..riuh skmpg..wlcme.."

Maka..tamatlah kisah lipas..idahlah superhero ku..hehe..:p

Lpstue..aku pun call lah die,nak cite psl lipas nie..tp..tak angkat pun..xpelah..die bz kot..akukan nak jd gf yg memahami..hehe..:p emm..rindunye dkt die........

I MISS YOU SO MUCH,SYG...!!!



by, 'aqilah

No comments: