Sunday, March 22, 2009

I really miss u, honey...


"Qilah, kau nak mkn ape?".


"Emm..aku nak dinner plate lah..ha,dgn cheesy wages skali..".


Mase tgh mkn dkt KFC tue..dorang sume sibuk bersembang..gelak2..aku plk, duk mengelamun sorang2...


"Kite nak buka puase dkt mane nie, syg?"


"Ikut syglah.."


"KFC? nak tak??"


"Boleh je..."


"Emm, syg duduk dulu, biar sy pegi order..", "Syg nak mkn ape?"


"Sy nak dinner plate dgn cheesy wages.."


"Ok..tapi kite beli satu jelah cheesy wages tue,k..karang tak habis.."


"Alaaah...habislah syg..sy dah lama tak mkn..blh hbis punye..."


"Yelah2..", die menjawab sambil tersenyum...


Selang beberapa minit kemudian...Die dtg kearahku sambil membawa makanan..banyak...!


"Dah buka ke blum, syg..??"


"kejap eh..biar sy call mama.."


"Dah buke dah,yg.."


Perbualan kami rupanya didengari oleh org sekeliling yang juga sedang tertanya2 waktu berbuka..Tibe2..seorang abg nie, tanya kitorg, "dah buka ke blum?". Kitorg pun jwb, "dah...".


Lpstu, satu aras KFC tue bace doa same2..tapi, syg yg start bace doa dulu..sume ikut..hehe..mcm kelakar plk..imam gitu.:p


Sambil mkn tue, kitorg pun berbual2..habis je mkn, aku nak mkn ais, tp syg tak bagi.."tak eloklah,syg..",katanya. Tapi, setelah aku buat muka, syg bg jgk..hehe..:p


Last2..cheesy wages tue, tak hbis pun..btul kata syg...:) Jadi, bungkus bwk blk rumah...syg sruh aku pegi amik plastik tp aku tak mau..al-maklum sajalah, aku niekan, pemalas ckit..hehe..tp..aku amik jgk sbb aku syg dkt die..:) Lpstu. kami pun balik rumah..(Kcian syg kne amik sy dkt pudu..thank's honey..)


Tuelah kali pertama aku berbuka puasa dgn insan yg paaaaling istimewa dlm hidup aku. Seronok! Dan..aku mmg tidak blh hidup tanpanya...I LOVE U, SAYANG..


"woit qilah..! yg kau tersengih sorg2 nie knape??mknlah..kitorg dah nak hbis dah nie.."


Terkejut aku. "Takde papelah..teringat dkt Syawal..", jwbku sambil trsenyum...Selesai mkn, kami pun pulang semula ke U...


Rindunya dkt syg.....




xoxoxoxoxo.....


by, 'aqilah

No comments: