Sunday, March 22, 2009

MaLaM YaNG PiLU

Malam semalam hujan turun dengan lebatnya

sejuk~ sangat2...

Aku pun masak air,buat kopi panas

Niat nak study hancur berkecai bila rumah aku blackout

"Ish! Tensen nye!!" aku berteriak meluahkan rasa tidak puas hati

Aku pun ambil keputusan untuk tidur sahaja. 

aku baring sambil dengar lagu 'Sepiring dan Sepinggan' dendangan Saiful Apek

Dalam pada itu...tiba-tiba hatiku menjadi sayu....
aku teringat kalau dulu,hujan2 macam ni mesti aku mesej dia

aku bagitau dia aku sejuk..
haha...mesti dia temankan aku sampai aku tidur..
kadang-kadang bercakap dalam telefon sampai pukul 4 pagi

ada hari tu,sambil kita mesej kita dengar siaran radio yang sama
sesuai sangat2 bila DJ radio tu pasang lagu 'Beribu Bintang'

Sweet~ sangat masa tu
pastu kita tengok bola sama-sama

hahaha...ingat lagi masa tu Manchester United lawan AC Milan

masing2 berdebat antara C. Ronaldo dengan Kaka siapa lebih hebat...
yang paling tak tahan~ leh argue siapa lagi hensem..:)

First time kita keluar date berdua

Aku tak tahu pun nak buat apa

last2 ajak tengok wayang je, cerita Transformers..
pastu pergi makan pizza hut

Aiseh~ dah lama tak makan pizza

Kenangan lalu menyebabkan aku tersenyum sendirian

banyak kenangan pahit dan manis kita lalui bersama

Rasa rindu sangat2 kat dia

"Bilalah nak balik Malaysia ni" hati kecilku berbisik

Nak spend time dengan dia....

Nak keluar jogging sama-sama

Nak dinner sama2 dengan dia...

Tengah2 mengelamun tu...

tiba-tiba letrik ada balik

Aiseh~ baru nak tidur...

terpaksalah aku bangun balik

pergi bilik air pastu mengadap buku Medical Physiology hasil karya Encik Guyton

Huh~
Rindu la kat SAYANG~ 


  

No comments: